woensdag 7 februari 2018

Tasje met Chocola


Jullie hebben van mij het kleine tasje gezien wat ik met de 
Crea-Nest-Lies XXL no.73 heb gemaakt.

Ik heb hem nu groter gemaakt met
een bakje voor Merci chocolaatjes.
Er passen 7 chocolaatjes in.
Een chocolaatje per dag een week lang.
Ook heb ik de X-tra no. 9 gebruikt.

Buitenkant.
Voor de sluiting heb ik 2 magneetjes gebruikt.

Zo ziet de binnenkant eruit. 


Het vakje wat er in komt is speciaal.
Het is een halve cirkel waar ik de 
X-Tra no 9 voor heb gebruikt.


Ik heb hem er nog niet ingeplakt.
De bedoeling is dat ik er geld achter stop en het dan pas 
aan de binnen kant vast plak.
De persoon die dit krijgt scheurt het strookje los
en ziet dat er geld achter zit.
Dat kun je hier onder goed zien wat er gebeurd als je het los trekt.


Dit is leuk als verjaardags cadeau maar ook als 
iemand iets voor jou heeft gedaan.
Mijn vriendin heeft mij met haar auto ergens naar toe gereden.
Ik wilde de benzine betalen maar dat mocht ik niet.
Ik heb toen dit tasje gemaakt en de chocolaatjes zeggen dankjewel.
Als zij het lipje los scheurt ziet ze geld voor de benzine
zo heb ik haar toch kunnen betalen.

Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 64, Tags Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 73, Cirkels met kruissteken/Circles with cross stitches X-tra stans/die no. 9, Rits rats / Tear away

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...