donderdag 5 oktober 2017

New in October: Decostripzz and Only Inside!


Met een mini masker en inkt heb ik de achtergrond gemaakt.
Daarin heb ik met de Only Inside stans 2 strips gestanst, 
daarachter is glitterkarton geplakt.
Langs het gaatjes patroon heb ik Decostripzz geplakt.
De kerststerren hangen ook aan Decostripzz.
Handig is het om achter het kaartenkarton 
waaruit je de strips gaat stansen dubbelzijdig tape plakt.
De kleine tag heb ik passend geknipt.


Fijn hoor de Partz ophangoogjes!
Nu kunnen de sterretjes aan een "Decostripzz draadje" opgehangen worden.
Na het stempelen van de ster heb ik clear embospoeder gebruikt 
en daarna zijn de sterren ingekleurd en uitgeknipt.
Met een  Sakura stardust gelpen heb ik het glittereffect op het sterretje gemaakt.

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crealies masks:

Decostripzz stans/die no. 04, Cirkeltjes / Circles Decostripzz stans/die no. 02, Zig zag
Only Inside stans/die no. 1, Rondjes / Circles Partz stans/die no. 23, Kersthangertjes / Pendants
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 66, Squares with double stitch inside Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 63, Tags with dots
Bits & Pieces stempel/stamp no. 111 Star B Tekst & Zo stempels Kerst 12
Masks & More Mini no. 121 (plastic), Ster B / Star B

Fijn om alvast wat kerstkaarten te knutselen.
Maar vergeet niet om van de herfst en de paddenstoelen te genieten.
Lieve groetjes hennie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...