donderdag 3 augustus 2017

Abraham of Sarah ???


Hallo allemaal,

Vandaag weer een Crealies creatie van mijn hand.
Het is een kaart geworden voor iemand die 50 jaar wordt of is geworden.
Of is het juist mooi om hem te gebruiken bij een ander jubileum?
Jullie mogen het zeggen .....


De kaart is gemaakt met diverse kleurtjes inkt en embossingpoeder.
Met de gestanste delen van de decorette-stans no. 01 
heb ik ook de 'afval' stukjes gebruikt. 
Ook heb ik er wat onderdeeltjes af geknipt.
Die zijn gebruikt aan de rechterkant van de kaart.
De strip met ruitjes, aan de linkerkant, heb ik in zijn geheel gebruikt.

  

 De stempeltjes van de combies heb ik eerst, gedeeltelijk, 
met een watermarkpen bewerkt.

 

 Door alleen de randjes en het hartje van de bloem aan te zetten met 
deze pen krijg je een gedeeltelijke stempelafdruk.
Daarna pearl gold embossingpoeder eroverheen gestrooid 
en verhit met de heat tool.


Vervolgens de bloemetjes uit gestanst en op de kaart verwerkt.


Crealies Stansen/Dies
Crealies Stans&Stempel/Die&Stamp

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 22, Vierkanten met stiksteeklijn/Squares with stitchline

Decorette XL stans/die no. 01, Wyber met stiksteeklijn/ Diamond with stitchline

Partz stansen/dies no. 8, Cijfers / Numbers 1-2-3-4-5  Partz stansen/dies no. 9, Cijfers / Numbers 6-7-8-9-0

Combies stansen+stempels / dies+stamps no. 01, Bloemen A / Flowers A

En hebben jullie het bericht van Mandy gisteren al gelezen???
Gaaf he? Dat wordt Creatief Smullen geblazen!!!!
Want er komen explosief veel nieuwe stansen en zo
uit deze maand met maar liefst twee blogestafettes!!!!
Joe hoe......


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Dat is prachtig en ik zou hem sturen naar een man die 50 jaar wordt. Bruintinten zijn toch wat mooier voor een man vind ik, maar een jubileum zou zeker ook kunnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...