maandag 21 januari 2013

Lay-out Londen


Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad!!
Op deze maandag mag ik jullie weer een Crealies
Scrap Creatie laten zien!

Ik heb een lay-out gemaakt met foto's van Londen.
Ik heb allemaal stukjes uit foto's gesneden en deze
als een vlak bij elkaar opgeplakt op blauw en rood
cardstock. Het designpapier is van DoCraft.

Op het witte papier heb ik eerst het jaartal gestempeld.
Daarna met een scrapline mal de vorm uit het rode 
ruitjespapier geknipt en de blauwe band opgeplakt.

Daarna het vlak met foto's opgeplakt en met de 
Mask en inkt nog extra opvulling gemaakt. Plak 
als laatste de tekst op. 

Dit zijn de gebruikte Crealies producten, klik op de 
omschrijving voor meer informatie:

 Masks & More                 Creative Shapes alfabet


Het is een hele leuke LO om te maken en zo heb je
meteen 12 foto's verwerkt!!

Je kunt nog steeds meedoen met de challenge 'Alles
Mag'. Klik voor meer info op de button rechts
in de sidebar!

Een hele fijne maandag!!
Lieve groetjes, Yvon

www.bruggetje.blogspot.com

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er prachtig uit, met al die mooie foto's die je van Londen gemaakt hebt.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je erg leuk gedaan. Zo geniet je ook nog meer van je foto's
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...